Prin serviciul de administrare imobile partiala, vom prelua raspunderea efectuarii listelor de intretinere si a contabilitatii!
Activități Administrare Imobile:
– Centralizarea consumurilor de apă rece și apă caldă;
– Calculul listelor de întreținere;
– Emiterea facturilor individuale la nivel de apartament(cu defalcare cheltuieli);
– Contabilitate în partidă simplă ;
– Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de către asociaţia de proprietari;
– Întocmirea şi depunerea situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale asociaţiei de proprietari la
consiliile locale, in conformitate cu reglementările legale in vigoare (Legea 230/2007);
– Servicii de consiliere juridică pentru asociație;
– Consultanță și reprezentare asociație proprietari în relațiile cu terții;
– Inlocuirea si depunerea declaratiilor privind contrbutia la asigurari sociale;
– Intocmirea fiselor fiscale si depunerea la Administratiile Fiscale;
– Intocmirea rapoartelor anuale privind administrarea imobilului;
– Gestionarea contractelor Asociatiei cu tertii: contracte de munca, mandat, prestari servicii
etc.
Facilitati Administrare Imobile:
– Incasarea cotelor de intretinere la sediul nostru, de Luni pana Vineri intre orele 9,00-17,30;
– Emitem facturi individuale detaliate pentru fiecare apartament pentru justificarea cotelor de intretinere;
– Posibilitatea lunara de verificare a listelor de plata de catre un expert contabil.