Buna!
Suntem EXPRESS ADMIN BLOCURI SRL si ne mandrim cu o vasta experienta in administrarea imobilelor.
Ne gasiti in Bucuresti, Sector 4, Str. Nitu Vasile, Nr. 57.
Puteti sa ne contactati si aici.
Pachetul nostru de administrare imobile include:
– Contabilitate în partidă simplă;
– Calculul listelor de plată;
– Emiterea facturilor individuale la nivel de apartament(cu defalcare cheltuieli);
– Încasarea cotelor de întreținere la sediul asociaţiei în limita a 1 ore/saptamana;
– Sesizarea comitetului executiv în vederea somării restanţierilor şi aplicarea procedurii de recuperare a restanţelor, cu penalizările aferente;
– Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv sau a comisiei de cenzori a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificărilor financiar-contabile legale;
– Întocmirea şi depunerea situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale asociaţiei de proprietari la
consiliile locale, in conformitate cu reglementările legale in vigoare (Legea 230/2007).
– Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de către asociaţia de proprietari;
– Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind contribuţiile la asigurările sociale pentru remuneraţiile personalului angajat de către asociaţia de proprietari;
– Intocmirea dosarelor in vederea inaintarii in instanta a restantierilor;
– Gestiunea contractelor existente (state de plata, declaratii obligatorii, ordine de plata pentru taxe si impozite): de mandat (presedinte, cenzor), conventii pe prestari servicii/contracte de munca (administrator, ingrijitor cladire, responsabil bloc/scara, mecanic, fochist etc.)
– Verificarea sau avizarea, dacă este cazul, a indexului contoarelor de reţea aferente;
– Procurarea mijloacelor materiale necesare întreţinerii şi reparaţiilor curente ale elementelor proprietăţii comune, răspunderea asupra integrităţii acestora;
– Înştiinţarea comitetului executiv şi luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp şi eficient a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii;
– Urmărirea realizării contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: reparaţii, închirierea unor spaţii sau elemente din proprietatea comună, activităţi sociale şi alte tipuri de activităţi;
– Supravegherea execuţiei lucrărilor de reparaţii şi de întreţinere şi participarea la recepţia lor, consemnând finalizarea acestora; asigurarea efectuării de plăţi corespunzătoare stadiului lucrării;
– Controlul îndeplinirii obligaţiilor contractuale ale personalului angajat de asociaţia de proprietari pentru curăţenie, încărcarea şi evacuarea gunoiului menajer şi alte activităţi, şi în caz de încălcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
– Inspectarea proprietăţii comune în vederea înlăturării defectelor apărute la instalaţiile de folosinţă comună şi a eliminării pierderilor care determină creşterea nejustificată a cheltuielilor asociaţiei de proprietari (scurgeri de apă etc.).
– Efectuarea de mici reparaţii la elementele proprietăţii comune (înlocuire becuri, întrerupătoare, geamuri, elemente de închidere la uşi sau ferestre, belciuge), pentru care asociaţia va suporta doar costul pieselor si materialelor folosite.